Wednesday, 3 June 2009

zxvzxcvzxvnbzxmxmcbnzxkcnzxczxc;


warghhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggggggggggggggggg

bangkai!! apsal ProBABIlity susah sangat ni, ingatkan ni antara paper yang agak ok... fail dah aku, kena resit, takleh raya kat msia, bengong, bengong, bengong, bengong!!!

14 comments:

  1. kabut la mamat ni. semangat tweeting pulak tuh

    ReplyDelete
  2. kabut la mamat ni. semangat tweeting pulak tuh

    ReplyDelete
  3. banyak komen pulak...aku punye suka lah nak tweet ke nak buat babi ape ke..

    ko sibuk ape hal??? takde keja lain? pegi mampus.

    ReplyDelete
  4. banyak komen pulak...aku punye suka lah nak tweet ke nak buat babi ape ke..

    ko sibuk ape hal??? takde keja lain? pegi mampus.

    ReplyDelete
  5. Takpe Nazri.
    Selalunya if susah, diorg akan moderate the marks.
    So insyaAllah takde la sampai fail.

    Doalah banyak2 and move on okay.

    Noshi

    ReplyDelete
  6. Takpe Nazri.
    Selalunya if susah, diorg akan moderate the marks.
    So insyaAllah takde la sampai fail.

    Doalah banyak2 and move on okay.

    Noshi

    ReplyDelete
  7. salam!! tak senang nak senang .. bukan berapa kali kita jatuh, yang penting kita bangun lepas jatuh!!

    ReplyDelete
  8. salam!! tak senang nak senang .. bukan berapa kali kita jatuh, yang penting kita bangun lepas jatuh!!

    ReplyDelete