Monday, 19 January 2009

Tag Dari Diri Sendiri

Hahaha...sebab takde pernah satu makhluk pun nak tag3 aku...huk3..sedih...hehe...aku tagla diri aku sendiri...tak pernah pun buat tag3 ni sebelum ni.....

1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu?
* handphone

2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
* Jacket dan Skarf kat Primark Coventry

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
* hhmmm....takde tempat3 impian eh..kawin kat rumah sendiri sudah..

4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan?
* ini??...hurmmmm.....susah nak cakap...

5. Adakah anda dilamun cinta?
* tidak...sedang mencuba

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
* Chicken Cottage Coventry

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
* Into The Wild by Jon Krakauer

8. Apakah nama penuh kamu?
* Mohd Nazri Bin Awang

9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah?
* mek...aku panggil mek..bukan mak...=)

10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda?
* Kembar seiras aku...tapi mana mungkin ade dalam dunia ni...sob3....

11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
* Adol
* Eqa
* Mektie
* Pokcah
* Eddy
* Meor
* Najib
* Nizam

Dzull, Kerul, Mas,po,..dan banyak4 lagi...

12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
* dok eh...laundry machine kan ader..

13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi?
* nak pergi Turkey time cuti easter ni..

14. Pelukan atau ciuman?
* pelukan...

15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu.
*Tak tau eh nak ckap apa psal diri sndiri..

16. 8 perkara yang amat saya gilai buat masa sekarang
* Wikipedia.com
* Segala berita pasal IT cam kat pcworld.com and zdnet.com
* Financial news dekat telegraph.co.uk and Guardian.co.uk
* Sim City 3000--(game punye la lama nak mati)
* Blogging
* Melepak3 dan tatau nak buat ape
* minum susu dengan sesuka atinya banyak....
* Argue dengan diri sendiri... ah?

17. 8 perkataan yang sering di ucapkan.
* hmm...tau

18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca.
* A Man Named Dave by Dave Pelzer
* Into The Wild by Jon Krakauer
* Men Are From Mars, Women Are From Venus
* For God And Countries, Faith And Patriotism Under Fire by James Yee
-tu je kot...banyak y bace setengah jalan je pun...

19. 10 lagu yang saya boleh dengar berulang kali.
* We Are (Opening One Piece OST untuk 10th season of anime)
* Turn The Lights Down Low by Colbie Caillat feat. Justin Young
* Tinman by Landon Pigg
* Bink's Sake Instrumental version-episode 384 , performed by Brook in One Piece
* 사랑해요 by 김형섭 (자전거탄풍경) from Delightful Girl Choon-Hyang OST album
* The Way I Am by Ingrid Michaelson
* In My Own Eyes by Brandi Carlile
* Brand New World, (Opening One Piece OST for 9th season of anime)
* Almost all The Corrs songs..
* Relaxing Instrumental Musics

20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu.
* Takleh harapkan orang lain....Independent..yeah3..
* Masak sebenarnya takde ler susah sangat..leh je wat..sedap tak sedap lain citer...
* Sangat bangga sebab berjaya harungi 1 bulan y paling dan sangat4 mncabar dalam hidup seorang diri.....
* Time is the best medicine for the heart...
* Ade problem pun, baik buat tatau jer n senyap3 sudah..bising3 pun takde guna..takde orang boleh atau nak tolong...pandai3 ler selesaikan n hadapi sendiri..
* Kengkawan lama asyik ckap aku nmpak tua...tua ker?
* Fizikal leh control mental???..I wish it's that easy..sob4...
* Philosophy sebenarnya sangat4 menarik...

21. Mari men’tag’ 9 orang lain.
* Meor
* Najib
* Nizam
* Po
* Mas
* Eddy
* Dzull
* sape2 yang volunteer nak buat tag nih?

3 comments:

  1. kalau buat tag dari diri sendiri, adakah ia bermaksud soalan2 nya pun soalan ciptaan sendiri?

    ReplyDelete
  2. tak eh..amik soalan dari orang lain punye blog..

    ReplyDelete